اسپری دو فاز

اسپری دو فاز

اسپری دو فاز از محصولات مراقبتی مو است که به حفظ سلامت ساقه مو و درخشش و زیبایی آن کمک می‌کند. طریقه استفاده از این محصول شامل اسپری کردن روی موهای نم دار و سپس شانه کردن و سشوار کشیدن موها می‌باشد.

ادامه مطلب

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست شامل درمان های مختلفی است که هدف آن بازگرداندن پوست شما از هرگونه آسیب است. آسیب پوست می تواند در نتیجه قرار گرفتن در معرض نور خورشید، یک بیماری زمینه ای یا نشانه ای طبیعی از پیری باشد.

ادامه مطلب

مقاربت دردناک

مقاربت دردناک

منظور از مقاربت دردناک، بروز درد و ناراحتی برای زن در طول رابطه جنسی یا پس از اتمام آن است. این احساس درد ممکن است دلایل مختلفی از جمله عفونت در ناحیه تناسلی و یا خشکی واژن در حین انجام نزدیکی جنسی داشته باشد. در صورت ادامه ی این احساس ناخوشایند، میل جنسی زن بخاطر ترس از رابطه، کاهش می یابد. بی تفاوتی شریک جنسی نسبت به این وضعیت نیز موجب سرد شدن دو طرف و مشکلات بعدی بین آنها خواهد شد. انجام پیش نوازی و استفاده از روان کننده ها ضمن افزایش سرعت گردش خون، اعصاب مرتبط با حس جنسی را تحریک و احتمال وقوع مقاربت دردناک را کاهش میدهند.

ادامه مطلب

خط چشم

خط چشم و انواع آن

خط چشم از مهمترین مراحل آرایش چشم است. این مرحله از آرایش، میتواند شکل و اندازه ظاهری چشم را تغییر و زیبایی آن را افزایش دهد. خط چشم ژلی، خط چشم مایع و خط چشم مدادی از مهمترین انواع خط چشم هستند.

ادامه مطلب