بهداشت پوست

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش

بادی اسپلش یک نوع محصول آرایشی و بهداشتی است که برای خوشبو کردن بدن استفاده میشود. این افشانه‌ها مایعاتی رقیق و معطر و متفاوت از عطر و ادکلن هستند. که آن را با استفاده از یک پمپ اسپری، روی سطح پوست می‌پاشند. بادی‌اسپلش‌ها با عطر و ادکلن متفاوتند. عطر و ادکلن حاوی الکل هستند و رایحه آنها بسیار قوی و ماندگار است. اما بادی‌اسپلش‌ها حاوی آب هستند و رایحه آنها خفیف و تازه است. بادی‌اسپلش‌ها علاوه بر خوشبو کردن بدن، دارای خواص مرطوب کننده و آبرسان نیز هستند. در این مقاله توضیح میدهیم که چگونه از بادی‌اسپلش‌ها استفاده کنید و چه فوایدی برای پوست شما دارد.

چگونه استفاده کنیم؟

بادی اسپلش را می‌توانید در هر زمان و مکانی که دوست دارید برای خوشبو کردن بدن خود استفاده کنید. اما بهترین زمان برای استفاده از آنها بعد از استحمام است. زیرا در این حالت منافذ پوست باز و رایحه بادی‌اسپلش بهتر جذب میشود. همچنین پوست شما تمیز و از رایحه نامطبوع عاری است. بعد از حمام، قبل از خشکی کامل پوست، بادی‌اسپلش را روی تمام قسمت‌های پوست بدن خود بپاشید. سعی کنید روی نقاط نبض خود نظیر گردن، سینه، زیر بازو، مچ دست و پشت گوش نیز تمرکز کنید. زیرا در این نقاط دمای بدن بالاتر است و رایحه بادی‌اسپلش بهتر منتشر میشود.

چه فوایدی برای پوست شما دارد؟


بادی‌اسپلش‌ ها علاوه بر خوشبو کردن بدن، دارای خواص مفید دیگر نیز هستند. در اکثر انواع بادی‌اسپلش روغن‌های معطر طبیعی هم وجود دارد که باعث رفع خشکی پوست میشود. و به پوست آبرسانی میکند تا مرطوب بماند. بادی‌اسپلش‌ها نظیر لوسیون بدن هستند اما با این تفاوت که رایحه آنها بیشتر است. رایحه این دسته از محصولات شبیه به بوی عطرهاست. بخاطر غلظت کمترشان قیمت آنها نیز کمتر است. نوع شاین دار و اکلیلی آنها باعث درخشش پوست میشوند. بادی‌اسپلش‌‌ها را میتوانید با عطر یا ادکلن مورد علاقه خود ترکیب کنید تا رایحه آن تقویت شود. یا به تنهایی از آنها استفاده کنید تا رایحه خود را ساده و تازه نگه دارید.

بادی اسپلش چیست

بادی‌اسپلش‌ های تحریک کننده میل جنسی، جدیدترین نوع این محصول هستند. بهترین بادی‌‌اسپلش تحریک میل جنسی محصول پولونکس و با برند P.O.Y در بازار موجود است. با اسپری کردن بادی‌اسپلش پولونکس روی پوست قبل از خواب میتوانید موجب تحریک شریک جنسی خود شوید. اسپری خوشبو کننده پولونکس علاوه بر تحریک میل جنسی، آبرسان و مرطوب کننده پوست بدن نیز هست. در دو نوع افشانه خوشبو کننده بدن مردانه و افشانه خوشبو کننده زنانه میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی پولونکس و فروشگاه حامکو بیوتی تهیه نماییید.

جمع بندی

بادی‌اسپلش یک محصول آرایشی و بهداشتی است که برای خوشبو کردن بدن استفاده میشود. این محصولات رایحه خفیف و تازه ای دارند و دارای خواص مرطوب کننده و آبرسان نیز هستند. بادی‌اسپلش ها را میتوانید در هر زمان و مکانی که دوست دارید برای خوشبو کردن بدن خود استفاده کنید. اما بهترین زمان برای استفاده از آن‌ها بعد از استحمام است. زیرا در این حالت پور های پوست باز و رایحه بادی اسپلش بهتر جذب میشود. بادی‌اسپلش ها را میتوانید با عطر یا ادکلن مورد علاقه خود ترکیب کنید تا رایحه آنها تقویت شود.

معرفی بهترین بادی اسپلش

بهترین بادی اسپلش موجود در بازار، اسپری های POY هستند که علاوه بر رفع بوی نامطبوع بدن، عصب‌های مربوط به حس جنسی را تحریک می‌کنند. از این طریق تمایل به انجام رابطه زناشویی بین زوجین را میتوان از این طریق تقویت کرد.

برای تهیه بادی اسپلش Sclupture از محصولات جدید برند پی او وای میتوانید به فروشگاه اینترنتی حامکو بیوتی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *