زیبایی

خط چشم و انواع آن

خط چشم

یکی از مهمترین مراحل آرایش صورت، استفاده از خط چشم است. این مرحله شکل و اندازه چشم را دچار تغییر و زیبایی آن را بیشتر می‌کند. خط چشم انواع مختلفی دارد. با توجه به سلیقه‌ و شکل چشمتان باید از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از وبلاگ حامکو بیوتی، انواع خط چشم را معرفی میکنیم. همچنین نحوه اجرای آن بر روی چشم را برای شما توضیح میدهیم.

خط چشم چیست؟

آرایش چشم بدون خط بالدار بی عیب و نقص ناقص است. این یکی از اقلام اصلی آرایشی است که اکثر خانم ها هنگام ورود به دنیای پر زرق و برق خریداری می کنند. وقتی صحبت از آستر به میان می آید، انواع مختلفی از آسترها برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید بین خط چشم مایع، خط چشم قلمی طرح دار و خط چشم ژلی انتخاب کنید.

اما چقدر در مورد این فرمولاسیون خط چشم آگاهی داریم و چه تمایزی در ظاهر آرایش ایجاد می کنند؟

خط چشم ژلی:

برای شب‌هایی که می‌خواهید چیزهای پیشرفته ‌تری را امتحان کنید یا به قرار ملاقات بروید، از یک گلدان ژل مشکی استفاده کنید. خط چشم ژلی ضد آب باعث ایجاد نقص بیشتر می شود و اغلب با پوست نرم اطراف چشم بهتر می لغزد. همچنین ایجاد خط چشم با خط چشم ژله ای قابل مدیریت است. می توانید ضخامت خط ، شدت رنگ و اندازه قلم مو را انتخاب کنید.

همچنین برای آزمایش با رنگ های آبی، قهوه ای و بسیاری از رنگ های دیگر عالی است. بافت خط چشم ژله‌ای کاملاً میانبر است. خط چشم ژلی دارای رنگدانه، خط چشم مایع و تراکم کرمی مناسب برای استفاده بدون زحمت است.

خط چشم ژلی برای مبتدیانی که برای ایجاد بال تلاش می کنند عالی است. درظرف کوچکی می آید و قوام خامه ای و باغلضتی دارد. و فقط چیزی که لازم است یک برس زاویه دارکوچک و نازک برای اعمال خط چشم برروی پلک هایتان است تا نماهای متفاوتی روی چشمانتان به وجود آورد. لاینرهای ژل لکه نمی کنند و ماندگاری بالایی دارند.

معایب:

ژل لاینر اگر هر روز استفاده نشود به مرور زمان خشک می شود.

خط چشم مایع:

استفاده آسان، با دوام و همه کاره بودن خط چشم مایع ممکن است جدیدترین افزودنی برای مجموعه آرایش چشم شما باشد. خط چشم مایع مات یکی از بهترین لوازم آرایش برای ایجاد خطوط ، بال های گرافیکی و چشم های گربه ای بی عیب و نقص است. این می تواند برای پنهان کردن خماری مفید باشد و برای اضافه کردن حالات جذاب به ظاهر شما قبل از قرار ملاقات عالی باشد.

خط چشم مایع به راحتی لکه نمی شود. پس از استفاده روی پلک و خشک شدن آن، رنگ آن برای مدت زمانی که می خواهید باقی می ماند. به راحتی یک نوک عالی برای خط چشمان خود بکشید. استفاده از یک خط سفید با یک خط چشم مایع سفید در امتداد خط آب، تنها با یک خط، یک چشم گربه ای شدید را باز می کند.

این خط چشم ها مایع هستند. پس برای کسب نتایج دلخواه نیازی به فرمدهی یا تیز کردن آنها ندارید. استفاده از خط چشم مایع به شما این امکان را می دهد که طرح کلی تری از چشمان خود داشته باشید. همچنین خط چشم مایع آبی به نرمی و بدون شکستگی و پوسته پوسته شدن ادامه می یابد و ظاهری فریبنده به چشمان شما می بخشد.

معایب:

یکی از معایب استفاده از خط چشم مایع این است که باید به آن عادت کنید. اگر در حین استفاده از لاینر مایع اشتباهی مرتکب شوید، برداشتن آن زمان می برد.

خط چشم مدادی:

آسترهای مداد در یک جعبه چوبی قرار گرفته‌اند. آن‌ها به سبک مکانیکی موجودند و می توان آن را مانند یک مداد تحریر تراش داد. نگهداری از آنها بسیار ساده تر از موادی مانند ژل لاینر و آستر مایع است و خطی تمیز و با ظاهر طبیعی ایجاد می کند.

دارای شفت پلاستیکی با مداد جمع شونده برای کنترل، نگهداری از آن بسیار ساده تر از چیزی مانند خط ژل و آستر مایع است و یک خط طبیعی و تمیز ایجاد می کند. مداد خط چشم آبی را می‌توان بدون زحمت لکه کرد و ایجاد ظاهری دودی را آسان می‌کند.

از آنجایی که می‌توان آسترهای مداد را دوباره تیز کرد، می‌توانید آن‌ها را تا جایی که می‌خواهید ریز بزنید. نوک‌های کاملاً تیز خط مداد نیز برای پر کردن نقاط سخت و دشوار چشم شما استفاده شود. خط چشم مدادی را می توان به راحتی ترکیب کرد تا اگر خطوط شما خشن یا بیش از حد برجسته به نظر می رسند، ظاهری کمتر تیز و نرم ایجاد می کنند.

معایب:

خط چشم مدادی مثل باقی خط چشم ها روان نیست و بیشتر بعد از اعمال آن ممکن است کمی پخش شود و چشم تان را سیاه کند.

در این مقاله انواع خط چشم شامل ژلی، مایع و مدادی و خصوصیات هر کدام را معرفی کردیم.

برای مشاهده و خرید محصولات آرایش چشم حامکو بیوتی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *